پژوهه رسا

«وأُفَوِّضُ أَمْری إِلَی اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ بَصیرٌ بِالْعِبادِ»

پژوهه رسا

«وأُفَوِّضُ أَمْری إِلَی اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ بَصیرٌ بِالْعِبادِ»

این وبلاگ، فرصتی برای دسته‌بندی و بیان مطالب متعلمی است که از نظرات دوستان و اساتیدش بهره می‌برد.




 

✴️ آقای یامین‌پور در کتاب ارتداد می‌نویسد: از آنچه به تدریج رخ می‌دهد بترس؛ فاصله‌های تدریجی، لرزش‌های تدریجی، سستی‌های تدریجی، شدن‌های تدریجی؛ این تدریجی‌ها صدای پای ارتداد است و بریدنِ از حق!

🔺یکی از برچسب‌ها و حربه‌های تبلیغاتی جریان غربگرا در کشور «تئوری توطئه» است که بیشتر کاربرد ژورنالیستی دارد تا علمی! و برای بستن دهان کسانی به کار می‌رود که نگاه پژوهش محور و دقیقی در لایه‌های پنهان سبک زندگی، نوع معماری‌، فیلم و سینما، آموزش و پرورش، فرهنگ، سیاست، تاریخ و... دارند.

🔸عکس‌های بالا نمونه‌ای از اصرار و پیگیری پروژه تغییرات تدریجی در کشور است؛ از اصرار بر ترجمه کتاب‌ها به ویژه در عرصه کودک و نوجوان تا سیاهنمایی و فیلم‌های ضدفرهنگی و عرضه لباس‌های نامناسب بانوان، تا جانمایی صندلی‌ها در اتوبوس‌های شهری که در برخی شهرها 90 درصد برعکس است و حتی کم حجاب شدن عکس دخترک غمگین در دو کتاب تفکر و سبک زندگی، دوره اول متوسطه، پایه هفتم.

❇️ امیرالمومنین علی(ع) در نهج البلاغه می‌فرماید؛ (شگفتا، شگفتا! به خدا سوگند قلب را مى‌میراند و غم و اندوه را به روح انسان سرازیر مى‌کند که آنها در مسیر باطل خود، چنین متّحدند و شما در طریق حقّتان، اینگونه پراکنده و متفرّق!)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی