پژوهه رسا

«وأُفَوِّضُ أَمْری إِلَی اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ بَصیرٌ بِالْعِبادِ»

پژوهه رسا

«وأُفَوِّضُ أَمْری إِلَی اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ بَصیرٌ بِالْعِبادِ»

این وبلاگ، فرصتی برای دسته‌بندی و بیان مطالب متعلمی است که از نظرات دوستان و اساتیدش بهره می‌برد.

خیلی از خانواده‌های ایرانی حتی با ظاهر غیرمذهبی، خدا و اهل بیت(ع) را دوست دارند و نسبت به تربیت صحیح و دینی فرزندانشان حساس هستند.

✴️ چند وقت پیش نائب الزیاره دوستان در مشهد مقدس بودم؛ در اطراف حرم امام رضا(علیه السلام) یک خانواده‌ از من و خانواده‌ام درباره فروشگاهی که کتاب‌های خوب و مذهبی درباره کودک و نوجوان داشته باشد، سوال کردند و دیشب که برای زیارت حضرت معصومه(سلام الله علیها) مشرف شده بودم، در اطراف حرم، افتتاحیه فروشگاهی با عنوان مرکز تخصصی کودک و نوجوان را دیدم که برای والدین و دغدغه‌مندان فرهنگی، خبر مسرت بخشی بود.

📌متأسفانه چقدر ما در زمینه تولید و توزیع آثار فرهنگی از کتاب و آثار رسانه‌ای و تخصصی کودک و نوجوان گرفته تا پوشاک و لباس‌های پوشیده و متنوع برای نسل جوان، ضعف داریم!

❇️ به هر حال در کنار برخی اخبار ناراحت کننده مثل انتشار برخی کتاب‌های ترجمه‌ای در جهت تخریب اندیشه و روان کودکان ایرانی؛ اما بعد از تذکر رهبر معظم انقلاب مبنی بر تولید کمی و کیفی کتاب‌های کودک و نوجوان؛ خوشبختانه در گوشه و کنار کشور، شاهد حرکت‌های خود جوش مردمی و نوعی احساس مسؤولیت در این زمینه هستیم؛ برای فعالان این عرصه آرزوی توفیق دارم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی