پژوهه رسا

«وأُفَوِّضُ أَمْری إِلَی اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ بَصیرٌ بِالْعِبادِ»

پژوهه رسا

«وأُفَوِّضُ أَمْری إِلَی اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ بَصیرٌ بِالْعِبادِ»

این وبلاگ، فرصتی برای دسته‌بندی و بیان مطالب متعلمی است که از نظرات دوستان و اساتیدش بهره می‌برد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز حجاب ریحانه‌النبی(س)، الهام چرخنده، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون بعد از ترخیص از بیمارستان اظهار داشت: با لطف و عنایت خداوند و دعای مردم از لحاظ روحی و جسمی در شرایط مناسبی هستم؛ سلامتی‌ام را به دست آورده‌ام و فعالیت‌های فرهنگی‌ام را پیگیری می‌کنم.



همچنین خانم چرخنده، انتخاب چادر را پیروی از حجاب حضرت فاطمه زهرا(س) خواند و تأکید کرد: حجاب موجب ارزش بخشی به شخصیت بانوان است و من با توجه به فطرتم به ارزش‌ها و اصالت خانوادگی‌ام بازگشته‌ام و بهترین پوشش را آگاهانه انتخاب کرده‌ام.



این بازیگر محبوب سینما و تلویزیون یادآور شد: من سفرهای بسیاری به شهرهای مختلف کشور و شبکه‌های استانی صدا و سیما داشته‌ام و مردم نجیب ایران را مقید و پایبند به فرهنگ و ارزش‌های دینی می‌دانم که در جهت ارتقای خود آگاهی و آشنایی دختران و بانوان ایرانی با اعجاز قرآن و حجاب حضرت زهرا(س) فعالیت‌ می‌کنم.



همچنین در ادامه، خبرنگار پایگاه خبری حجاب ریحانه‌النبی(س) قم از این بازیگر ارزشی و محبوب سینما و تلویزیون دعوت به عمل آورد که طی فرصتی از این پایگاه دیدار به عمل آورده و در جریان فعالیت‌ها و دغدغه‌های این مرکز قرار بگیرند.



لازم به ذکر است که پایگاه خبری حجاب همچون مردم متدین و حامی ارزش‌های اسلامی در طول دوره بستری این بازیگر ارزشی سینما و تلویزیون، جویای احوال وی بوده است.



گفتنی است؛ خانم چرخنده به عنوان بازیگر سینما و تلویزیون، حجاب و پوشش را آگاهانه انتخاب کرده و آن را ارزش می‌داند و به دلیل این انتخاب مقدس از طرف برخی سینماگران و رسانه‌های وابسته، مورد انتقاد و اهانت قرار گرفته است.



این بازیگر محبوب سینما و تلویزیون با توجه به جنگ رسانه‌ای غرب، علیه حجاب بانوان و ارزش‌های دینی با عمل شجاعانه‌ و برگرفته از اعتقاد دینی‌اش، بانوان را به صورت عملی به حفظ این ارزش فردی و اجتماعی دعوت می‌کند.


در پایان لازم به یادآوری است که نهادهای فرهنگی و رسانه‌های مذهبی به‌ویژه رسانه ملی از اقدام شجاعانه و ارزشی این بانوی محجبه و فرهیخته حمایت کنند و از تجربه حرفه‌ای و چندین ساله وی برای ساخت فیلم‌هایی در موضوعات فرهنگی به‌ویژه حجاب و عفاف در سینما و تلویزیون بهره بگیرند و نگذارند که این گونه فریادها در فضای بی‌توجهی و بی‌تفاوتی به ارزش‌های فرهنگی و اسلامی خاموش شود و مورد بی‌مهری و هجمه رسانه‌های وابسته داخلی و خارجی قرار داشته باشند./908/د101/ی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی