پژوهه رسا

«وأُفَوِّضُ أَمْری إِلَی اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ بَصیرٌ بِالْعِبادِ»

پژوهه رسا

«وأُفَوِّضُ أَمْری إِلَی اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ بَصیرٌ بِالْعِبادِ»

این وبلاگ، فرصتی برای دسته‌بندی و بیان مطالب متعلمی است که از نظرات دوستان و اساتیدش بهره می‌برد.

حجت الاسلام مصطفی پور محمدی، وزیر دادگستری در حاشیه نمایشگاه مطبوعات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به ضعف‌های ساختاری در برجام و خطر نفوذ فرهنگی دشمنان در کشور اظهار داشت: در گذشته فرهنگ کشور ما در دست استکبار و در اختیار غرب بوده، اما مردم ما با انقلاب اسلامی از سلطه فرهنگ غربی خارج شدند و به سلطه فرهنگی غرب در ایران پایان دادند.

حجت الاسلام پور محمدی افزود: اما دشمنان دست‌بردار نبودند و از روز نخست انقلاب علیه ملت ایران اقدام کرده و با تمام توان در این زمینه گام برداشته‌اند؛ از این‌رو هر چه اقتدار و توان کشور افزایش می‌یابد، آنها نیز برای تضعیف نظام و نفوذ در کشور بیشتر می‌شود.

وی به اقتدار ایران در دهه اخیر اشاره و تأکید کرد: با توجه به توان و اقتداری که ایران در فضای بین‌المللی و جهانی در دهه اخیر به دست آورده و موفقیت‌هایی که در منطقه کسب کرده است، دشمن با این دستاوردها مخالف است.

 

وی یادآور شد: در برجام نیز موفقیت‌هایی کسب کردیم که این دستاوردها دشمن را آرام نمی‌گذارد و بر نفوذش در کشور می‌افزاید؛ بنابراین باید همه حواس‌ها باید جمع باشد و جلو نفوذ دشمن را بگیرند.

وزیر دادگستری جمهوری اسلامی، طرح نفوذ فرهنگی را تذکر هوشمندانه رهبری خواند و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب تذکر بجایی دادند تا حواس‌ها جمع باشد، زیرا ایران در قله است و نگاه‌ها را به سمت خودش جلب کرده است؛ از این‌رو قصد دارند به ما ضربه بزنند.

 

وی با اشاره به ضعف‌های ساختاری برجام تصریح کرد: برجام دستاورد بزرگی است؛ اما اجرای آن مهم است و همان گونه که دشمن نمی‌خواست برجام به اینجا برسد، نمی‌خواهد به صورت مناسب اجرا شود و سعی دارد از کنار این دستاورد به کشور نفوذ کند که باید مراقب باشیم.

 

حجت الاسلام پور محمدی افزود: در مراحلی که برای اداره کشور وجود دارد، باید مراقب باشیم که خودمان را از مخاطرات دشمن ایمن نگه داریم و رهبری نیز به اصل اساسی و نیاز امروز کشور اشاره فرموده و تذکر دادند و این ما هستیم که باید مراقب باشیم./908/پ202/ج

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی