پژوهه رسا

«وأُفَوِّضُ أَمْری إِلَی اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ بَصیرٌ بِالْعِبادِ»

پژوهه رسا

«وأُفَوِّضُ أَمْری إِلَی اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ بَصیرٌ بِالْعِبادِ»

این وبلاگ، فرصتی برای دسته‌بندی و بیان مطالب متعلمی است که از نظرات دوستان و اساتیدش بهره می‌برد.

حجت الاسلام علیرضا پناهیان، استاد حوزه و دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با توجه به اهمیت راهپیمایی 22 بهمن امسال اظهار داشت:‌ راهپیمایی 22 بهمن هر سال با عوامل مختلفی تقویت شده که بسیاری از این عوامل را دشمنی‌های جریان استکبار فراهم آورده است.

 

وی به تهدیدات صدام در زمان جنگ اشاره کرد و گفت: صدام معدوم مردم ایران را تهدید می‌کرد که اگر امسال مردم در راهپیمایی شرکت کنند بمباران می‌کنم‌ و مردم نیز به تلافی رجزخوانی دشمن بعثی بیشتر شرکت می‌کردند تا جریانات مختلفی که در این سالها دوست داشتند مردم در جشن پیروزی انقلاب شرکت نکنند.

 

حجت الاسلام پناهیان ابراز داشت: دشمنان از این حماقت دست برنداشتند و امسال نیز با گفتار و رفتارشان به مردم انگیزه کافی برای حضور در راهپیمایی داده‌اند تا با بیان استقلال و عزتشان از فتنه‌افکنی‌ها و توطئه‌های آنها اعلام نفرت و انزجار کنند.

 

وی تأکید کرد: امسال در رویارویی با جریان استکبار بیش از سالهای دیگر به وحدت و یکپارچگی مردم احتیاج است چون همه مردم می‌بینند که جبهه استکبار اگر کوچکترین فرصتی برای ضربه زدن پیدا کند ذره‌ای رحم و شفقت ندارد چنان که به مردم سوریه و عراق رحم نکرد.

 

استاد حوزه و دانشگاه به جنایات مزدوران استکبار جهانی در کشورهای اسلامی اشاره و تصریح کرد: استکبار جهانی تروریست‌های خون‌آشام و بیرحمی را برای از بین بردن جریان مقاومت منطقه و پیامدهای انقلاب اسلامی گسیل داشته است.

 

وی بنیانگذار خط مقاومت در منطقه را امام خمینی(ره) خواند و خاطرنشان کرد: اگر خط مقاومت در منطقه سست شود دشمن پیشروی خواهد کرد و جنایاتی بدتر و فجیع‌تر از فجایع سوریه و عراق انجام می‌دهد.

 

حجت الاسلام پناهیان یادآور شد: اگر یاوه‌سرایی‌های اخیر سردمداران آمریکا نبود مردم ایران باز هم به اندازه کافی برای راهپیمایی امسال انگیزه داشتند؛ با توجه به مظلومیت‌هایی که مردم منطقه داشته‌اند و همچنین پیروزی‌هایی که برخی از مؤمنان به‌ دست آورده‌اند.

 

وی راهپیمایی 22 بهمن را نوعی همبستگی با مظلومان منطقه خواند و گفت: غرب، انقلاب اسلامی و مردمی ایران را نمی‌پسندد و می‌خواهد مردم ایران تسلیم شوند و انقلابی و آزاده نباشند.

 

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: اگر کشوری استقلال نداشته باشد از سوی استکبار جهانی مورد تاراج واقع می‌شود چنان که در برخی از کشورها، داعش و گروه‌های تکفیری را مسلح می‌کند و به صورت پنهانی آذوقه و مهمات می‌رساند.

 

وی راهپیمایی امسال را باعث دلگرمی مردم منطقه دانست و افزود: راهپیمایی 22 بهمن می‌تواند دشمنان را ناامید کند و یادمان باشد در صورتی دشمن تسلیم می‌شود که از ما ناامید شود.

 

حجت الاسلام پناهیان در پایان تأکید کرد: برخی از سیاسیون دشمنان را امیدوار می‌کنند و این مردم هستند که باید در صحنه حاضر شوند و دشمنان را ناامید کنند همان گونه که در 9 دی، دشمنان را ناامید کردند و دشمن در صورتی دست از ضربه زدن برمی‌دارد که از کشور ما ناامید شود./908/ت302/ش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی