پژوهه رسا

«وأُفَوِّضُ أَمْری إِلَی اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ بَصیرٌ بِالْعِبادِ»

پژوهه رسا

«وأُفَوِّضُ أَمْری إِلَی اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ بَصیرٌ بِالْعِبادِ»

این وبلاگ، فرصتی برای دسته‌بندی و بیان مطالب متعلمی است که از نظرات دوستان و اساتیدش بهره می‌برد.

آیت الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران در گفت­و­گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و نوار غزه، اظهارداشت: روز جهانی قدس امسال به علت فجایعی که این رژیم جعلی و غاصب در غزه آفریده و می­آفریند از ویژگی خاصی برخوردار است و رساندن فریاد مظلومیت مسلمانان غزه حداقل وظیفه­ای است که هر مسلمان در این زمان باید انجام دهد.

 

امام جمعه موقت تهران با بیان روایتی از پیامبر اکرم(ص) در دفاع از مردم مظلوم، تصریح کرد: هرکسی بشنود که مسلمانی دادرسی و فریادخواهی می­کند و بی­توجه باشد مسلمان نیست؛ با این نگاه راهپیمایی روز قدس امسال ثواب احیای شب­های مبارک قدر را دارد که آن عبادت فردی بود و این عبادت سیاسی است.

 

وی در ادامه تأکید کرد: مردم غزه مظلوم هستند، ظالمشان رژیم صهیونیستی و سبب اغوای این رژیم ستمگر آمریکا است و ظالم دیگرشان رژیم­هایی همچون آلمان، انگلیس و فرانسه هستند که از رژیم صهیونیستی حتی در این عرصه نیز حمایت کرده­اند.

 

آیت الله خاتمی کشورهای عربی را شریک ظلم اسرائیل جنایتکار دانست و گفت: سران کشورهای عربی به ویژه عربستان در این جنایت شریک هستند و در بین این ستمگران رژیم مصر با بستن گذرگاه رفح ظلم ویژه­ای در حق مردم غزه روا داشته و به عقیده ما السیسی نیز ادامه­دهنده جنایات حسنی مبارک است.

 

وی در ادامه یادآورشد: از آغاز پیدایش این رژیم جعلی که نزدیک هفتاد سال می­گذرد به جای این که کشورهای عربی یار مردم فلسطین و در کنارشان باشند پیوسته وبال آنها بوده­اند.

 

آیت الله خاتمی مجامع جهانی را ستمگر توصیف کرد و افزود: مجامع بین المللی در این عرصه ستمگر هستند و به گونه­ای موضع گرفته­اند که گویا مردم غزه بشر نیستند.

 

امام جمعه موقت تهران تصریح­کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال نفرین و مرگ بر همه این ستمگران است که در برافروختن آتش ظلم رژیم صهیونیستی سهیم و شریک هستند.

 

وی راه نجات فلسطین را انتفاضه و مقاومت دانست و ابرازداشت: جنایات رژیم صهیونیستی نشان می­دهد که سرنوشت مردم فلسطین با مقاومت رقم می­خورد نه با سازش؛ یاور مردم فلسطین انتفاضه­های قهرمانانه آنان بوده که امان را از رژیم صهیونیستی بریده است و بنده بر این باورم که این جنایات عامل پیدایش انتفاضه دیگری علیه رژیم جلاد صهیونیستی خواهد شد.

 

آیت الله خاتمی با انتقاد از شعار فتنه­ گران در روز قدس سال 88 اضافه کرد: «نه غزه نه لبنان» شعار ضدانقلاب بود که برخی فتنه­گران در روز قدس سال 88 سر دادند و اگر می­فهمیدند چه می­گویند شریک در جنایات رژیم صهیونیستی بودند و اگر امروز هم همان منطق را دنبال کنند در این جنایات شریک خواهند بود و اسلام به ما اجازه نمی­دهد در برابر این جنایات ساکت باشیم./908/ت302/ج

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی